لوازم آرایشی سفورا

راهنمای خرید از سایت سفورا – sephora.com.tr

خرید آنلاین از سفورا

خرید از سفورا sephora , فروشگاه سفورا sephora ترکیه , خرید لوازم آرایشی و بهداشتی فروشگاه سفورا , سفورا sephora سفورا ترکیه , لوازم آرایشی بهداشتی برند

معرفی فروشگاه سفورا

امروزه سفورا  متعلق به گروه LVMH Moët Hennessy (LVMH)، بزرگترین گروه لاکچری جهان، در مجموع در 34 کشور در اروپا، خاورمیانه، آمریکا و آسیا فعالیت می کند.

سفورا که در سال ۱۹۶۹ توسط دومینیک ماندونو در فرانسه تأسیس شد، به سرعت به عنوان «قلب تپنده زیبایی» مطرح شد. ماندونو با ایجاد یک مدل تجربه الهام گرفته از خود سرویس، یک مفهوم منحصر به فرد را برای دسترس پذیر کردن محصولات زیبایی برای همه با برجسته کردن ویژگی های برجسته ترین صنعت زیبایی توسعه داد. طراحی فروشگاه های نوآورانه او، انقلابی در تجربه خرید ایجاد کرد و سپورا را به مقصد زیبایی ایده آل تبدیل کرد.

فروشگاه سفورا با ارائه طیف گسترده ای از محصولات زیبایی از برندهای معتبر و نوظهور، به یکی از پیشروترین خرده فروشان زیبایی در جهان تبدیل شده است. این شرکت همچنین به دلیل تعهد خود به تنوع و شمول مورد تحسین قرار گرفته است و برای حمایت از برندهای متعلق به سیاه پوستان و سایر برندهای متنوع پیشگام بوده است.

Sephora همچنان به رشد و نوآوری ادامه می دهد و به الهام بخشیدن به افراد در سراسر جهان برای بیان زیبایی خود ادامه می دهد.

سفورا با طیف منحصر به فردی از 250 برند و 16000 گزینه محصول، به مصرف کنندگان خود امکان می دهد تا هم در فروشگاه های خود که لمس احساس و آزمایش آزاد است  هم به برندهای لوکس و هم به برندهای مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند. صفورا با برند Sephora Collection که همیشه طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهد، روندهای زیبایی نوآورانه را با طرفداران لوازم آرایشی به اشتراک می گذارد.

 

سفورا به دلیل تعهد خود به تنوع و شمول نیز مورد تحسین قرار گرفته است و برای حمایت از برندهای متعلق به سیاه پوستان و سایر برندهای متنوع پیشگام بوده است. این شرکت همچنین برای نوآوری های خود در زم

ینه فناوری و خدمات مشتری شناخته شده است.

فروشگاه سفورا همچنان به رشد و نوآوری ادامه می دهد و به الهام بخشیدن به افراد در سراسر جهان برای بیان زیبایی خود ادامه می دهد.

 

متخصصان زیبایی آموزش دیده با انرژی و اشتیاق خود همیشه در فروشگاه ها حضور دارند تا با ارائه خدماتی خارق العاده مشتریان خود را راضی کنند و به آنها کمک کنند تا روندهای زیبایی را دنبال کنند. سفورا با راهنمایی متخصصان زیبایی  به علاقه مندان به زیبایی در زمینه خدمات آرایش و مراقبت و انتخاب عطر کمک می کند و تجربه زیبایی کاملی را ارائه می دهد.

سفورا از سال 1999  از طریق پورتالی با 17 سایت فروش آنلاین به زبان های مختلف به مصرف کنندگان خود به صورت آنلاین نیز دسترسی دارد تا همه بتوانند بدون توجه به زمان یا مکان  به دنیای سفورا دسترسی داشته باشند.

سفورا با شعار «قلب تپنده زیبایی»، مصرف کنندگان خود را در زمینه فلسفه زندگی نیز تشویق می کند و آنها را به انتخاب های جسورانه در زیبایی هدایت می کند. تعهدات برند صفورا تحت برنامه «Sephora Stands»، به توسعه ابتکارات مسئول از نظر اجتماعی و زیست محیطی کمک می کند. با این برنامه SEPHORA و شرکای آن  تعهد مشترکی را برای افزایش تأثیرات اجتماعی مثبت به اشتراک می گذارند.